سلام نفسیروز چهارمی که بابا جون فوت کرده بود با کسگم رفتیم کرمانشاه'>کرمانشاه که رکسی رو بزاریم اونجاواقعا حس و حال نگهداری رکسی رو نداشتمبخاطر یه کار اداری مجبور شدیم تا قصر شیرین هم بریک... دیگه یواش یواش داشتیم از کشور خارج می شدیم برچسبها: مسافرت رامیسا همدمم...ما را در سایت رامیسا همدمم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 176 تاريخ: شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 20:16